Apuls.fi
Sähköposti: info@apuls.fi
Käsittely
Kaikki verkkokaupasta Apuls.fi tilatut tuotteet lähettää:
Apuls ApS
Anker Andersens Vej 8
7160 Tørring
Tanska
Y-tunnus: DK39202441
Maksaminen
Verkkokaupassa Apuls.fi voi maksaa useilla eri tavoilla. Lue lisää maksamista käsittelevältä sivulta.
Jos kadotat kuittisi, voit ottaa meihin yhteyttä, niin lähetämme sinulle uuden. Jos sinulla on kysyttävää esimerkiksi laskusta tai maksamisesta, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla.
Jos maksat maksukortilla, olet aina suojattu väärinkäytöksiltä. Sinulla on mahdollisuus hylätä maksu, kun saat maksuyhteenvedon. Sinulla ei ole omavastuuta siinä tapauksessa, että korttiasi väärinkäytetään verkkokaupassa, joka käyttää SSL:ää (Secure Socket Layer) maksujärjestelmissään, kuten me käytämme. Olet siis paremmin suojassa, kuin fyysisessä maailmassa, jossa joudut maksamaan omavastuun, mikäli korttiasi väärinkäytetään PIN-koodin avulla. Maksukorteilla maksettujen ostojen yhteydessä lähettämäsi tiedot ovat salattuja (SSL), joten vain PBS voi lukea niitä. Apuls ApS tai muut eivät pääse lukemaan kyseisiä tietoja.
Tämä kauppa vastaanottaa tilauksia suomesta. Jos haluat tilata muuhun maahan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@apuls.fi .
Kun suoritat maksun verkkokaupassa, maksu vasta varataan. Maksu veloitetaan, kun lähetämme tilauksesi ensimmäisen tuotteen. Tämä tarkoittaa, että samaan aikaan veloitetaan myös maksu tuotteista, joilla on pidempi toimitusaika. Vaihtoehtoisesti voit tehdä yhden tilauksen tuotteille, jotka löytyvät varastosta heti toimitettavaksi ja toisen tuotteille, joilla on pidempi toimitusaika. Tällöin pidemmällä toimitusajalla olevista tuotteista ei lähde maksua, ennen kun ne lähetetään.
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Hintavirheet
Mikäli hinta on virheellinen ja voit kohtuudella huomata sen, emme ole velvollisia toimittamaan kyseistä tuotetta virheelliseen hintaan. Tuotteen ilmoitettu toimitusaika on suuntaa antava, tarkin mahdollinen arvio toimitusajasta. Ilmoitettua toimitusaikaa ei voida kuitenkaan taata. Päivien määrä on ilmoitettu arkipäivinä.
Toimitus ja kuljetus
Toimitusaika voi vaihdella sen mukaan, onko tuotetta varastossa. Arvioitu toimitusaika ilmoitetaan tuotteen yhteydessä ja ostoskorissa.
Saat automaattisesti sähköpostiviestin, kun paketti on lähetetty.
Apuls ApS ei ole korvausvelvollinen, jos tilauksen yhteydessä ilmoitettu osoite on väärä ja toimitus häviää tai sille aiheutuu muuta vahinkoa.
Asiakkaan vastuulla on ilmoittaa oikeat toimitusosoite- ja nimitiedot. Jos nämä tiedot eivät ole oikein ja paketti häviää kuljetuksen aikana, asiakas vastaa tuotteista, koska hän antanut virheellisiä tietoja.
Tämä kauppa vastaanottaa tilauksia Suomesta. Jos haluat tilata muuhun maahan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@apuls.fi .
Kuljetusyhtiön toimittamat laitteet toimitetaan lähtökohtaisesti ulko-ovelle. Tuotteille voi tilata sisäänkannon toimituksen yhteydessä lisähinnasta. Tarkan hinnan saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun ennen toimitusta.
Peruutusoikeus
Kuluttajana sinulla on 365 päivää aikaa peruuttaa meillä tekemäsi osto. (Tämä ei koske rikkoutuneita pakkauksia.)
Peruutusaika päättyy 365 päivää tuotteen vastaanottopäivä. Jos samassa tilauksessa on useita erikseen toimitettavia tuotteita, tuotteen peruutusaika alkaa sen vastaanottopäivästä.
Jos on sopimuksesta, jonka perusteella toimitetaan aina tarvittaessa, peruutusaika päättyy 365 päivän ajan kyseistä tuotetta vastaanottamisesta.
Peruutusaika tarkoittaa, että sinulla on 365 päivää aikaa tuotteen vastaanottamisesta ilmoittaa meille kaupan peruuttamisesta, jos tuote on käyttämätön. Lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen info@apuls.fi .
Kauppaa ei voida peruuttaa kieltäytymällä vastaanottamasta tuotetta ilmoittamatta siitä meille.
Oston osittainen peruutus
Jos olet ostanut meiltä useita tuotteita, voit palauttaa yhden tai useamman tuotteen, vaikka niitä ei olisi tilattu samalla kertaa. Palautuksesta voi sopia ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Palautus
Apulsilta ostetun tuotteen palautus on aina ilmaista ja voit lähettää tuotteet takaisin jopa 365 päivän sisällä. Haluamme antaa kaikille asiakkaille hyvän asiakaskokemuksen.
Riittää, kun lähetät sähköpostia osoitteeseen info@apuls.fi ja ilmoitat, että haluat hyödyntää ilmaisen palautuksen. Asiakaspalvelumme auttaa sinua niin, että asia hoituu mahdollisimman helposti.
Muista, että tuote on palautettava samassa kunnossa kuin se oli sinulle toimitettaessa. Se tarkoittaa myös sitä, että pakkauksen tulee olla ehjä ja tuotteen on oltava käyttämätön.
Tuotteen kunto palautettaessa
Olet vastuussa vain tavaran arvon heikkenemisestä, joka johtuu muusta käsittelystä kuin on tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuksien tai toimintatavan määrittämiseksi. Toisin sanoen tuotetta voi kokeilla samalla tavalla, kuin fyysisessäkin myymälässä, mutta sitä ei saa ottaa varsinaiseen käyttöön.
Jos tuotetta on kokeiltu muulla kuin yllä kuvatulla tavalla,Katsomme sen käytetyksi, mikä tarkoittaa, että kaupan perumisen yhteydessä kauppasummaa ei palauteta tai vain osa siitä palautetaan. Arvio perustuu tuotteen kuntoon, demomallien hintaan sekä pakkauksen kuntoon. Tyypillisesti arvio on noin 50–65 % kauppasummasta.
Suosittelemme tuotteiden palauttamista alkuperäispakkauksessa, sillä sen puute voi johtaa arvonalenemaan ja tuote voidaan katsoa käytetyksi.
Ostosumman palautus
Jos kadut ostoasi, saat rahasi takaisin. Jos tuotteen arvo on laskenut, vähennämme summan, josta olet vastuussa.
Palautamme rahat samalla maksutavalla, jota käytit ostoksesi tekemiseen, kunhan tuote on palautunut meille.
Tuotteiden palautusosoite:
Apuls ApS
Anker Andersens Vej 8
7160 Tørring
Tanska
Muistathan liittää selkeät tiedot tilauksesta lähetettävään pakettiin.
Laajennettu palautusoikeus
Verkkokaupassa Apuls.fi on käytössä 365 päivän peruutusoikeus. Se tarkoittaa, voit vaihtaa tuotetta tai peruuttaa oston 365 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Peruutuksen yhteydessä käytettävät säännöt:
-
Tuotteen on oltava siinä kunnossa, jossa sen sait. Tämä tarkoittaa, että tuotetta ei saa ottaa käyttöön.
-
Tuotteen pakkauksen on oltava ehjä.
-
Emme vastaanota noutopaketteja tai postiennakolla lähetettyjä paketteja.
Yritysostojen peruutusoikeus
Yritysostoilla ei ole peruutusoikeutta.
Reklamaatio
Kaikkia tuotteita koskee lakisääteinen 24 kuukauden reklamaatio-oikeus. Reklamaatio-oikeus tarkoittaa, että voit yksityisenä kuluttajana reklamoida tuotteen vioista ja puutteista, jotka ovat ilmenneet 24 kuukauden kuluessa ostosta. Viat eivät kuitenkaan ole saaneet syntyä tuotteen virheellisen käytön tai muun vahingollisen toiminnan seurauksena. Reklamaatio on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun olet havainnut vian. Kahden kuukauden kuluessa tehty reklamaatio on aina oikea-aikainen.
Tuote voidaan korjata tai vaihtaa, tuotteesta voidaan palauttaa rahat tai antaa alennus tilanteen mukaan.
Ota reklamaatiotapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme ja lähetä perusteellinen kuvaus viasta sähköpostilla. Kun olemme vastaanottaneet kuvauksen, lähetämme sinulle rahtikirjan sähköisesti. Maksamme siten tuotteen palautuskustannuksen.
Tuote on aina palautettava asianmukaisessa pakkauksessa, jotta se ei vahingoitu enempää. Jos tuotetta ei palauteta asianmukaisesti, reklamaatio-oikeus voidaan menettää.
Yritysostoissa, joissa tuotetta käytetään yrityksessä tai muussa kaupallisessa tai yhdistyskäytössä, ei ole reklamaatio-oikeutta. Haluamme kuitenkin yrittää korjata ongelman, joten ota meihin yhteyttä.
Jos toistuva reklamaatio on yritetty korjata kahdesti aiemmin, Apulsilla on oikeus purkaa kauppa kolmannen kerran vian ilmetessä.
Jos vian aiheuttaneen kuluttajasta, hän vastaa tuotteen korjauskustannuksista ja palautuksesta.
Emme vastaanota noutopaketteja tai postiennakolla lähetettyjä paketteja.
Tietosuojakäytäntö
Lue lisää tietosuojakäytännöstämme sivultamme, jossa aiheesta erikseen.
Virheet
Pidätämme oikeuden tilauksen peruuttamiseen, jos meidän puoleltamme on tapahtunut virhe hinnoittelussa, tuotetiedoissa tai varastosaldossa.