365 päivän palautusoikeus 365 päivän palautusoikeus
Ilmainen palautus Ilmainen palautus
Toimitus alkaen vain 5 € Toimitus alkaen vain 5 €
Hintatakuu Hintatakuu
Trustpilot Trustpilot

Kaapeli lonkan poistot

Tällä harjoituksella harjoittelet pääasiassa Gluteus Medius ja Minimus (istuinlihakset), Tensor Fasciae Latae (reisilihas, reiden ulkopuolella).

Ohjeita kaapelilonkkien poistoon:

  1. Seiso kyljelläsi köysitorniin nähden - aloita oikealla kyljelläsi köysitorniin nähden (esim. Jos köysi on kiinnitetty vasempaan jalkaasi, seiso oikealla kyljelläsi köysitorniin nähden, aina vastakkain)  
  2. Sovita mansetti vasempaan nilkkaasi
  3. Kahvasta kiinni oikealla kädellä
  4. Nosta oikea jalka ylös oikealle puolelle
  5. Laske oikea jalka hitaasti takaisin lähtöpisteeseen
  6. Toista harjoitus

Varovasti kaapelilonkkaveto: Älä koskaan käytä liikaa painoa, sillä vaarana on jänteiden ja lihasten rasittuminen.

Hyvä neuvo kaapelilonkkavetoihin: Tämän harjoituksen jälkeen jatka kaapelivetoilla ja kaapelipotkuilla, näin olet treenannut sisä-, ulko- ja selkäpuolta yhdellä kaapelilla.