365 päivän palautusoikeus 365 päivän palautusoikeus
Ilmainen palautus Ilmainen palautus
Toimitus alkaen vain 5 € Toimitus alkaen vain 5 €
Hintatakuu Hintatakuu
Trustpilot Trustpilot

Kaapeli takapotkut

Tämän harjoituksen avulla harjoittelet pakaralihaksia ja pakaralihaksia, harjoitus on luultavasti useimmiten tyttöjen näkemä kuntosalilla. Tämä on epäilemättä loistava harjoitus, jonka kuka tahansa voi tehdä.

Ohjeita kaapelipotkuihin:

  1. Seiso kaapelikoneeseen päin
  2. Sovita mansetti nilkkaasi
  3. Kahvaa kaapelitornin kahvoista molemmilla käsillä tuen saamiseksi
  4. Polvet hieman koukussa, potkaise hitaasti oikeaa jalkaa taaksepäin, kunnes lantio on täysin ojennettu
  5. Ojenna pakarasi ja vie sitten jalka takaisin lähtöpisteeseen
  6. Toista tämä harjoitus 
  7. Vaihda toiseen jalkaan ja tee tämä harjoitus uudelleen

Huolehdi kaapelipotkuista: Älä koskaan käytä liikaa painoa, sillä vaarana on jänteiden ja lihasten rasittuminen.

Hyvä neuvo kaapelipotkuihin: Jatka tämän harjoituksen jälkeen kaapelipotkuilla ja kaapelilonkkapotkuilla, näin olet treenannut sisä-, ulko- ja selkäpuolta yhdellä kaapelilla.