365 päivän palautusoikeus 365 päivän palautusoikeus
Ilmainen palautus Ilmainen palautus
Toimitus alkaen vain 5 € Toimitus alkaen vain 5 €
Hintatakuu Hintatakuu
Trustpilot Trustpilot

Kaapelin johdotukset

Tässä harjoituksessa ovat mukana kaikki adduktorit (Pectineus - litteä nelikulmainen lihas, joka on osa reiden ylä- ja sisäpuolta, Abbuktor magnus - suuri kolmionmuotoinen lihas, joka sijaitsee reiden mediaalisella puolella, Adduktor longus - reiden luurankolihas, Adduktor brevis - reiden lihakset, jotka sijaitsevat Magnuksen ja Longuksen välissä, Gracilis - ohut ja litteä lihaskudos, joka sijaitsee reiden sisäpuolella). Se on erinomainen harjoitus reisien sisäpuolen lihasten vahvistamiseen.

Ohjeita kaapeleiden siirtoon:

  1. Sovita mansetti nilkkaasi
  2. Kahvaa koneesta vastakkaisella kädellä
  3. Työnnä kaapeliin liitettyä jalkaa sivulle ja vastakkaisen jalan ohi
  4. Palaa takaisin ja toista tämä harjoitus

Varovasti kaapelin avulla: Älä koskaan käytä liikaa painoa, sillä vaarana on jänteiden ja lihasten rasittuminen.

Hyvä neuvo kaapelivetoihin: Jatka tämän harjoituksen jälkeen kaapelipotkuilla ja kaapelilonkkavetoilla, tällä tavalla olet treenannut sisä-, ulko- ja takaosaa yhdellä kaapelilla.