365 päivän palautusoikeus 365 päivän palautusoikeus
Ilmainen palautus Ilmainen palautus
Toimitus alkaen vain 5 € Toimitus alkaen vain 5 €
Hintatakuu Hintatakuu
Trustpilot Trustpilot

Kettlebell Overhead Swing

Tämä harjoitus ei tyypillisesti ole harjoitus, jota näet kuntosalilla, vaan tämä harjoitus nähdään useimmiten crossfitissä. Kaikkien pitäisi kuitenkin kokeilla sitä! Oikein tehtynä tämä harjoitus tekee lihakset taatusti kipeiksi. 

Ohje Kettlebell Overhead Swingiin:

  1. Seiso jalat lonkan leveydellä toisistaan   
  2. Varpaiden tulee osoittaa eteenpäin ja taivuttaa polvia hieman
  3. Katso suoraan eteenpäin, kun otat kahvakuulasta kiinni yli käden otteella
  4. Nosta käsipaino reisien väliin ja pidä selkäsi täysin suorana. 
  5. Työnnä lantio taaksepäin niin, että kettlebell on reisien välissä ja niiden takana
  6. Purista siellä pakaroita
  7. Hengitä sisään, kun viet lonkkaasi eteenpäin ja heilauta kettlebellisi pään yläpuolelle kyynärpäät suorina 
  8. Hengitä ulos, kun heilautat käsipainoa takaisin jalkojesi väliin samalla kun työnnät lantiota taaksepäin ja taivutat kevyesti polvia.

Tärkeää Kettlebell Overhead Swingin kannalta: Kyseessä on swing, ei kyykky. Käytä lantiotasi, älä käsiäsi pyörittämään kahvakuulaa.

Kettlebell Overhead Swing Facts: Jos kettlebell osuu sinua selkään, teet sen oikein. 

Hyvä neuvo Kettlebell Overhead Swing: Voit vaihdella tätä harjoitusta esimerkiksi Kettlebell Swing 

Tämä harjoitus on sekä jalka- että pakaraharjoitus.

Tämä harjoitus on sekä jalka- että pakaraharjoitus.

Löydä seuraava kahvakuula täältä apuls:sta

Apulssista löydät aina laajan ja jännittävän valikoiman laadukkaita käsipainoja Tutustu eri malleihimme tällä sivustolla jo tänään!