365 päivän palautusoikeus 365 päivän palautusoikeus
Ilmainen palautus Ilmainen palautus
Toimitus alkaen vain 5 € Toimitus alkaen vain 5 €
Hintatakuu Hintatakuu
Trustpilot Trustpilot

Kettlebell Swing

Tämä harjoitus ei tyypillisesti ole harjoitus, jota näet kuntosalilla, vaan tämä harjoitus nähdään useimmiten crossfitissä. Kaikkien pitäisi kokeilla sitä! Oikein tehtynä tämä harjoitus tekee lihakset kipeiksi.

Ohje Kettlebell Swingiin:

  1. Seiso jalat lonkan leveydellä toisistaan.   
  2. Varpaiden tulee osoittaa eteenpäin ja taivuttaa polvia hieman
  3. Katso suoraan eteenpäin, kun otat kahvakuulasta kiinni yli käden otteella
  4. Nosta käsipaino reisien väliin ja pidä selkäsi täysin suorana. 
  5. Työnnä lantiota taaksepäin, kunnes käsipainot ovat reisien välissä ja takana
  6. Purista siellä pakaroita
  7. Hengitä sisään, kun viet lantiota eteenpäin ja heilautat käsipainoa silmien korkeudelle kyynärpäät ojennettuina
  8. Hengitä ulos, kun heilautat käsipainoa takaisin jalkojesi väliin samalla kun työnnät lantiota taaksepäin ja taivutat kevyesti polvia.

Tärkeää Kettlebell Swingistä: Se on swing, ei kyykky. Käytä lantiotasi, älä käsiäsi pyörittämään kahvakuulaa.

Kettlebell Swing Facts: Jos haulikko osuu selkään, teet sen oikein.  

Hyvä neuvo Kettlebell Swing: Voit vaihdella tätä harjoitusta esimerkiksi Kettlebell Overhead Swingillä 

Tämä harjoitus on sekä jalka- että pakaraharjoitus.

Tämä harjoitus on sekä jalka- että pakaraharjoitus.

Löydä seuraava kahvakuula täältä apuls:sta

Apulssista löydät aina laajan ja jännittävän valikoiman laadukkaita käsipainoja Tutustu eri malleihimme tällä sivustolla jo tänään!