365 päivän palautusoikeus 365 päivän palautusoikeus
Ilmainen palautus Ilmainen palautus
Toimitus alkaen vain 5 € Toimitus alkaen vain 5 €
Hintatakuu Hintatakuu
Trustpilot Trustpilot

Korkea kaapeli Curls

Tätä harjoitusta käytetään yleensä viimeistelemään harjoitusohjelma, jossa on keskitytty käsien kehittämiseen.


Ohje korkeisiin kaapelikiharoihin:

  1. Seiso keskellä kaapelitorni 
  2. Ojenna kätesi ja tartu kahvoihin alhaalla olevilla otteilla
  3. Hengitä sisään ja vedä kahvoja kohti päätäsi 
  4. Hengitä ulos palatessasi lähtöpisteeseen
  5. Toista harjoitus 

Tärkeää korkeissa kaapelikiharoissa: Älä koskaan käytä raskaita painoja tässä harjoituksessa.  

Faktoja korkeista kaapelikiharoista: Harjoitus treenaa ensisijaisesti hauislihaksia ja erityisesti pitkää päätä, jota ensin venytetään ja sitten kiristetään, kun olkavarsi osoittaa poispäin vartalosta. Harjoitus treenaa myös brachialis-lihasta (hauislihaksen ja kolmipäisen hauiksen välinen lihas).

Hyvät neuvot korkeisiin kaapelikiharoihin:Keskity tuntemaan supistuminen hauiksen keskiosassa.

Keskity tuntemaan supistuminen hauiksen keskiosassa.