365 päivän palautusoikeus 365 päivän palautusoikeus
Ilmainen palautus Ilmainen palautus
Toimitus alkaen vain 5 € Toimitus alkaen vain 5 €
Hintatakuu Hintatakuu
Trustpilot Trustpilot

Laskeutumiset Crunches

Tällä harjoituksella harjoittelet sekä vatsalihaksia että lonkan koukistajia. Tämä harjoitus voidaan myös suorittaa monella eri tavalla, joten se on myös tunnettu harjoitus, jota monet ihmiset tekevät kuntosalilla.

Ohje Decline Crunches:

  1. Istu viistoon penkkiin ja aseta jalkasi tyynyjen alle
  2. Aseta kätesi ojennettuina 
  3. Hengitä sisään ja kaada ylävartalo taaksepäin 
  4. Palauta ylävartalo takaisin lähtöpisteeseen pyörittämällä/taivuttamalla selkärankaa vatsalihasten harjoittamiseksi. 
  5. Hengitä ulos harjoitusta suorittaessasi

Tärkeää Decline Crunches:Jos teet tämän harjoituksen tai vuorotellen yläkropan kiertoliikkeellä, sinun tulee keskittyä harjoitukseen ja tuntea lihasten supistuminen.

Faktoja laskevista cruncheista: Ei ole mitään etua siitä, että penkki kallistuu mahdollisimman paljon. 

Hyvät neuvot laskevia cruncheja varten: Voit kokeilla ylävartalon kiertämistä. Decline Crunchesin ja Russian Twistin yhdistelmä - näin saat treenattua myös vinoja vatsalihaksia

Harjoituksen voi tehdä eri tavoin, esimerkiksi pitämällä kädet rinnan päällä, kädet korvien päällä tai kuten videolla, kädet eteenpäin ojennettuina.

Harjoituksen voi tehdä eri tavoin.

Jos tämä harjoitus ei tunnu sinusta tuntuvalta, lisää painolautanen tai käsipaino.

Painolautanen tai käsipaino.