365 päivän palautusoikeus 365 päivän palautusoikeus
Ilmainen palautus Ilmainen palautus
Toimitus alkaen vain 5 € Toimitus alkaen vain 5 €
Hintatakuu Hintatakuu
Trustpilot Trustpilot

Opas: Valitse oikea hyppynaru

Tupakointi on erittäin tehokas lämmittely ja rasvanpoltto. Se on lempeä ja hauska tapa parantaa kuntoasi - ja voit tehdä sitä milloin ja missä tahansa.

Tupakointi on erittäin tehokas rasvanpolttaja, sillä se polttaa jopa 8 kaloria minuutissa. Se vastaa itse asiassa 12km/h juoksunopeutta, mikä on aika paljon. 

Hyppylattioita on pääasiassa kahta tyyppiä; kuminen, joka on tarkoitettu lähinnä aloittelijoille ja vaijeri, joka on tarkoitettu lähinnä edistyneille hiihtäjille.

Hyppylattioita on pääasiassa kahta tyyppiä.

Kumihyppymatto on kevyin hyppymattotyyppi. Ne ovat erittäin joustavia ja helppokäyttöisiä - siksi ne sopivat erinomaisesti aloittelijoille. Ei myöskään satu niin paljon, jos kumihyppypöydällä lyödään puihin. Ammattilaiset voivat käyttää myös kumisia hyppypöytiä, mutta vain jos haluat tehdä temppuja, kuten ylityksiä jne., koska pieni paino antaa sinulle suuren edun.

Lankahyppy on kumia raskaampi. Suurempi paino mahdollistaa nopeamman vauhdin saamisen linjalla, ja siksi lanka on tarkoitettu kokeneille hiihtäjille. Suurempi paino antaa myös lisää voimaa ja happiharjoittelua. Teräslanka ei ole aluksi yhtä notkea kuin kumi, mutta muutaman viikon käytön jälkeen siitä tulee yhtä notkea ja sinulla on täysi kontrolli.

Aloittelijan kannattaa valita kuminen hyppylauta ja kokeneen hiihtäjän, joka haluaa saada enemmän irti hyppylaudastaan, kannattaa valita teräslangalla varustettu hyppylauta.

Kokeneen hiihtäjän kannattaa valita teräslangalla varustettu hyppylauta.

Pari nopeaa vinkkiä hyppäämiseen
Aloita aina lyhyellä viiden minuutin lämmittelyllä ennen hyppäämistä - sinun on lämmitettävä jalkojasi ja kantapäitäsi. Hyppäämällä teet paljon pieniä ylämäkiä, joten on tärkeää käyttää hyviä treenikenkiä polvien ja nivelten suojaamiseksi.
On tärkeää rentouttaa hartiat hyppäämisen aikana, sillä kyynärvarret ovat ne, joiden pitäisi saada hyppylattia liikkeelle.

Kaikkien hartioiden on oltava rentoja.

Kävelystä aiheutuva loukkaantumisriski on hyvin pieni, mutta kysy neuvoa lääkäriltäsi, jos sinulla on ollut ongelmia alaraajojen, nilkkojen tai jalkaterien kanssa.

Kävely on hyvä tapa liikkua.