365 päivän palautusoikeus 365 päivän palautusoikeus
Ilmainen palautus Ilmainen palautus
Toimitus alkaen vain 5 € Toimitus alkaen vain 5 €
Hintatakuu Hintatakuu
Trustpilot Trustpilot

Seisova Calf Raises

On monia eri tapoja tehdä seisovia vasikoiden nostoja. Usein ne tehdään käsipainon kanssa smith-telineessä, mutta voit tehdä ne myös seisten painolevyn päällä, kuten näet tässä videossa.

Ohjeita seisovan vasikan nostoihin:

  1. Asetu painolevyn tai vastaavan päälle
  2. Kahvaa yhdellä kädellä jalustasta tai koneesta, jotta vartalosi pysyy vakaana harjoituksen aikana
  3. Seiso yhdellä jalalla, aseta varpaat ja jalkapohjan etuosa painolevyn päälle
  4. Laske ensin kantapäät niin alas kuin mahdollista ja kävele sitten niin korkealle varpaille kuin mahdollista
  5. Kertaa tämä harjoitus
  6. Mene toisella jalalla

Tärkeää seisovissa vasikoiden nostoissa: Varmista, että nouset mahdollisimman korkealle varpaillesi jokaisen toiston aikana. 

Faktoja seisovasta vasikan nostosta: Tämä harjoitus on soleus-lihaksen eristysharjoitus (lihas, jonka avulla voimme nousta seisomaan kaatumatta - yksi kolmesta vasikkalihaksen muodostavasta lihaspäästä).

Hyvät neuvot seisoviin vasikoiden nostoihin: Jos haluat tehdä tästä harjoituksesta tehokkaamman, voit lisätä painoa käsipainon tai käsipainon muodossa.