365 päivän palautusoikeus 365 päivän palautusoikeus
Ilmainen palautus Ilmainen palautus
Toimitus alkaen vain 5 € Toimitus alkaen vain 5 €
Hintatakuu Hintatakuu
Trustpilot Trustpilot

Seisovat vasarakiharat

Hammer Curls on paras harjoitus brachioradialis-lihakselle (lihas, joka yhdistää kyynärvarren ja olkavarren). Se kehittää myös brachialis-lihasta (hauislihaksen ja kolmipäisen hauislihaksen välinen lihas) ja treenaa hauista.

Ohjeita seisoviin vasarakiharoihin:

  1. Seiso käsipaino kummassakin kädessä, kämmenet vartaloon päin
  2. Hengitä sisään ja nosta käsipainot kohti hartioita.
  3. Hengitä ulos, kun suoritat harjoituksen 
  4. Toista harjoitus esim. 15x3

Hyvät neuvot seisoviin vasarakiharoihin: Harjoituksen aikana voit nostaa käsipainot samanaikaisesti tai erikseen. Voit siis vaihtaa oikean ja vasemman välillä. Jos haluat vaihtaa oikean ja vasemman välillä, toista harjoitus 30x3. Voit myös valita, haluatko seistä vai istua. 

Seisomat vasarakiharat ovat sekä hauislihas- että kyynärvarsiharjoitus.