365 päivän palautusoikeus 365 päivän palautusoikeus
Ilmainen palautus Ilmainen palautus
Toimitus alkaen vain 5 € Toimitus alkaen vain 5 €
Hintatakuu Hintatakuu
Trustpilot Trustpilot

Valmistaudu kesään nopeasti ja helposti

Kesä ja kesälomat ovat aivan nurkan takana, ja on lukemattomia tapoja valmistautua kesään. Sinun on aina valittava itsellesi parhaiten sopiva, mutta pienillä muutoksilla päivittäisissä rutiineissasi se ei ole ylivoimainen projekti, vaan pikemminkin luonnollinen osa jokapäiväistä elämää.

Vinkkejä, miten syödä kesävalmiiksi:

  • Ajattele kahdesti: Missään nimessä sinun ei pidä luopua kaikesta sokeria ja rasvaa sisältävästä, mutta syö viisaasti ja tee valintoja ruoan suhteen. Tarvitsetko todella pussillisen Matadormixia iltayhdeksältä vai pärjäätkö hedelmällä tai ruisvoileivällä?
  • Välipalat: Ne estävät sinua napostelemasta kriittisinä aikoina tai syömästä liian suuria annoksia pääaterioilla. Hyvä vinkki on, että laukussasi tai autossasi on aina pieni pussi leikattuja hedelmiä/vihanneksia.
  • Valitse vaihtoehtoja: Makeiset ja suklaa ovat mukavia silloin tällöin, mutta kokeile ottaa puolet siitä, mitä normaalisti ottaisit, ja katso, eikö se riitä? Tai kokeile sen sijaan hedelmiä? Älä ole fanaattinen, mutta muista, että tänään ei ole juhlapäivä. 
  • Hiilihydraatit: Riisiä, leipää ja pastaa pitäisi tietysti syödä, mutta syö niitä pienempinä annoksina ja valitse karkeat lajikkeet, ne ovat täyttävämpiä. Minimoimalla nopeat hiilihydraatit saavutat paremman ja pitkäkestoisemman kylläisyyden.
  • Syöminen lounaslautasilta: Sit huijaat silmiäsi, joten syöt automaattisesti vähemmän.
  • Motivaatio: aloita pienillä muutoksilla, jotta et menetä motivaatiotasi.

Vinkkejä kesäkuntoon harjoitteluun: 

  • Voimaharjoittelu: Treenaa kaikkia lihasryhmiäsi, sillä lihakset kantavat kehoasi. Et näytä kehonrakentajalta voimaharjoittelemalla kehoasi, päinvastoin. Aloita pienellä painolla ja kun lihasmassasi kasvaa, voit lisätä painoa.
  • Intervalliharjoittelu:  Riippumatta siitä, miten teet sydänliikuntaa, olipa se sitten ulkona juoksemista tai harjoittelua piirikoneilla, yritä antaa kaikkesi 1-2 minuutin ajan, jonka jälkeen 1 minuutti normaalia intensiteettiä ja toista tämä. Yritä suunnitella harjoittelusi tämän ympärille ja näet pian vaikutuksen; se helpottuu, kun muotosi paranee ja niin myös polttosi.
  • Korkea intensiteetti: Syke nousee, kun harjoittelet, ja näin poltat enemmän myös treenin jälkeen. Leiki Bjarne Riisiä pyöräillessäsi kotiin ja anna lisäpotkua jaloillesi, niin pääset myös nopeammin kotiin, win win -tilanne!
  • Treenaa ydin: Kun treenaat vatsaa, älä koskaan unohda treenata selkääsi samaan aikaan! Tämä antaa sinulle paremman ja miellyttävämmän asennon, joka myös saa sinut näyttämään hoikemmalta, toinen win win -tilanne!
  • Vähäinen liikunta on aina parempi kuin ei liikuntaa! Jos motivaatiosi on heikko, lähde juoksun sijaan kävelylle. Mikä tahansa on parempi kuin ei mitään. 

Yllä sait todellisen vastauksen siihen, miten saat kesän valmiiksi. Kaikkia niitä pikaratkaisuja, joista usein kuulee, ei yksinkertaisesti ole olemassa! Siksi voit myös katsoa ongelmaa eri silmin, ja tässä on 10 nopeinta tapaa saada itsesi kesäkuntoon. Kesävalmiiksi 3 minuutissa ei tarvitse olla ollenkaan epärealistista. Se riippuu vain katsojasta:

#1 Hanki bikinivartalo 5 minuutissa 

Miten:

Sinulla on ruumis. Sinulla on bikinit. Riisu tavalliset vaatteesi ja pue bikinit päällesi. Sitten olet bikinivalmis.

#2 Valmistaudu rantaan korttelissa

Miten:

Ensin tarkkaillaan: paistaako aurinko? Jos näin on, mene rannalle. Nyt olet rantavalmis.

#3 Hanki sixpack 3 minuutissa

Miten:

Mene kioskille. Sieltä avaat jääkaapin ja löydät sixpackin (on tärkeää, että se on kylmää). Maksat siitä ja menet ulos aurinkoon. Nyt sinulla on sixpack. 

#4 Saat kauniit kesäjalat nopeasti

Miten:

Käytätkö suljettuja kenkiä? Jos on, ota ne pois ja laita sandaalit jalkaasi. Nyt sinulla on upeat kesäjalat. 

#5 Saat litteän vatsan hetkessä

Miten:

Oletko nousemassa ylös? Jos näin on, asetu selinmakuulle lattialle. Nyt vatsasi on litteä. 

#6 Päästä irti sokerinhimosta

Miten:

Haluatko jotain makeaa? Menet leipomoon, ostat vadelmaviipaleen ja syöt sen. Nyt sinulla ei ole sokerinhimoa. 

#7 Nuoristu 10 vuotta 2 minuutissa

Miten:

Mene Facebookiin ja klikkaa "muokkaa tietoja". Kohdassa "sinua koskevat perustiedot" on syntymävuotesi. Lisää 10 vuotta ja päivitä. Nyt olet 10 vuotta nuorempi.

#8 Hanki todella paljon kauniimpi 20-30 minuutissa

Miten:

Soita jollekulle, jota pidät seksikkäänä. Harrastakaa hyvää seksiä. Varmista, että saat ainakin yhden orgasmin, jotta poskesi ovat vaaleanpunaiset, silmäsi kiiltävät ja hiuksesi ovat hoitamattomat. Nyt olet todella paljon kauniimpi.

#9 Seksiä ilman liikuntaa

Miten:

Kävelet kirjakauppaan. Sieltä löydät kirjan, joka näyttää jännittävältä. Ostat sen ja ehkä kupin kahvia. Sitten istut jossain auringossa ja luet. Nyt olet seksikäs. 

#10 Juo kohtuudella

Miten: 

Osta alkoholia, kaada se lasiin, mahdollisesti sekoitettuna johonkin muuhun juotavaan, kuten ginger aleen tai toniciin. Lisää halutessasi jääpaloja. Istu mukavaan tuoliin ja juo pieniä suupaloja. Ehkä voit jopa laittaa äänen päälle ja huokaista ja ahh'e vähän siitä, miten ihana kesä on. Juo nyt kohtuudella.

 

Valitsitpa minkä menetelmän tahansa, toivotamme sinulle menestystä. Muista kuitenkin, että nukkumalla ei pääse mihinkään, eikä aina ole helppoa tehdä sitä oikein.